Kiknek ajánljuk?
Vezetőknek és kulcspozícióban dolgozó munkatársaknak, akik számára fontos, hogy munkahelyi kapcsolataikban meg tudják oldani a problémáikat, és fel tudják oldani az érdek- és módszertani ellentéteiket.
Röviden a programról
- Az emberi kapcsolatok dinamikája
- A feszültségek és konfliktusok azonosítása
- Konfliktusok típusai és a folyamat fázisai
- A problématisztázás lépései és kommunikációs szabályai
- A konfliktusok kezelésének gyakorlati technikái
- Szervezeten belüli mediáció két konfliktusban álló fél között
- A megállapodások megkötésének szabályai és utólagos kiértékelésük
Várható eredmények
Ön képes lesz:
- a konfliktusos helyzetet személyközi és rendszerproblémaként látni és kezelni,
- a helyzetet kívülről a rendszerszemlélet segítségével és belülről az érzései azonosításával egyszerre megérteni,
- a konfliktus fokozódása helyett a konfliktus energiáját konstruktívan hasznosítani,
- saját érdekeit eredményesen érvényesíteni,
- közvetíteni a vitás felek - például munkatársak, beosztottak - között.