KOMPETENCIA-ALAPÚ TELJESÍTMÉNYÉRTÉKELÉS*
A szervezeti teljesítmények céltudatos fejlesztése, a munkatársak teljesítıőképességének folyamatos emelése a piaci körülmények között kulcskérdéssé vált a vállalatok számára. Ehhez szükséges a teljesítménycélok kitűzése, a teljesítmények megfigyelhetıvé és mérhetővé tétele és mérése, a rendszeres visszajelzések és rendszerszemléletű kiértékelések, amelyek az egységes vezetési rendszerbe és kultúrába illeszkednek. A visszajelzés egyben egy olyan tanulási folyamat, amelyben a vezető részletesen elemezheti a sikerre vezető megoldásokat, és korrigálhatja a nem, vagy rossz hatásossággal működıket. A teljesítményértékelés legalább annyira szól a vezetés által biztosított munkafeltételekrıő, a vezetıő viselkedésről és kultúráról, a vezető-beosztott munkatárs közötti kapcsolatról, mint a beosztottak teljesítményérıő! Letöltés
* Megjelent a Menedzserek Országos Szövetségének MENEDZSER c. lap 2007. májusi számában.